Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 1 august 2017

Cand ma trezesc dimineata cu făţuca asta langa mine, ma uit la ea ca la o icoana facatoare de minuni. Ma inchin la ea cu o mie de "matanii" pe minut. O pup din cap pana in picioare si iar din picioare pana-n cap, o mangai si o strang in brate de-abia mai respira. Ai zice ca asa imi consum eu dragostea fata de ea. Problema e ca cu cat o pup si o imbratisez mai mult cu atat o iubesc mai mult, si-mi vine s-o pup si s-o imbratisez si mai tare, nici pe departe sa se consume. Ma copleseste sentimentul asta.

2 comentarii:

  1. Te stiu doar de cativa ani, dar in ultima poza parca esti tu in varianta mica-mica!
    Sentimentul asta, de mamica, e unul fain. Sa te bucuri de el, pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e frumoasa ca ma-sa si mult peste 😊. Cand eram gravida eu arătam f nașpa, nici pomeneala de vreun glow de pregnancy, si o colega mi-a zis ca mi-a furat fetița frumusetea. Adică a confirmat, voit sau nevoit, ca arătam ca muma-pădurii. N-a furat-o doar pe a mea ca nu avea de unde atâta 😘

      Ștergere